De medewerkers zijn vriendelijk en geduldig. Voor mij was het een eerste ervaring met professionele manicure. Goed bevallen en complimenten gekregen in mijn omgeving
Behandeling door M•Manicure
Ine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Alweer een fijne ervaring bij Nagelstudio Tilburg! Deze keer een afspraak gemaakt om 9 uur en dan ben je de eerste. Vriendelijke mensen en goed in hun vak. Tot snel weer!