Overall heb ik hier een positieve ervaring gehad. Vond het jammer dat er niet aan mij werd gevraagd welke vorm en lengte ik mijn nagels wilde, ook werden niet alle randjes van mijn nagels goed gelakt.
Treatment by U-1•Gel Nails Manicure
A.•7 months ago
Verified review
Weer een prachtige set nagels
Treatment by U-2•Hard Gel Extensions & Overlays
Maxime-Kimberly•7 months ago
Verified review
First pedicure post partum and it was amazing, really nice atmosphere and nice staff
Treatment by U-1•Gel Nails Pedicure
Keyla•8 months ago
Verified review
Niet David maar de assistent heeft mijn nagels gedaan. Ondanks de krappe tijd heeft ze ze heel mooi gedaan. Sommige hadden iets dichter bij de nagelriem gemogen en één nagel was te lang maar dat viel mij pas op na intensief bestuderen.