Nagels mooi gezet, alleen de nailart is te dik gezet en zitten luchtbubbels in
Nail RefillShow all…
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Gellak kwam helaas na 4 dagen al van m’n nagels zetten. Dit hebben ze op een nagels bijgewerkt, maar is vrij bobbelig en mat geworden. Ook is het nu op andere nagels eraf komen zetten omdat ze die eerst wilden herstellen...