Was snel en precies zoals op de foto, dus goeie ervaring.
Treatment by U-TP•Hard Gel Extensions & Overlays
Emma•about 1 year ago
Verified review
Fijne nagelsalon met goed personeel en goede service! Prijs/kwaliteit is prima!
Treatment by U-2•Gel Nails Manicure
Brigitte•about 1 year ago
Verified review
Zo blij met mijn nagels, eerste keer pink poeder en de vrouw heeft ze precies gemaakt zoals ik wilde. Enige minpunt is dat deze salon zo chemisch rook dat ik hoofdpijn van kreeg