Netjes ontvangen, ik ben goed geknipt en goed geholpen. Fijn dat je een afspraak online kunt maken en snel terecht kunt. Zeker een aanrader.
Jelmer•over 1 year ago
Verified review
Fijne ontvangst en netjes geholpen
Annemarie •over 1 year ago
Verified review
Mooie salon, gezellige gesprekjes, voelde vertrouwd.
Enne heel blij met mijn nieuwe coupe
Patricia•over 1 year ago
Verified review
Ben weer blij met mijn "nieuwe" model. Bedankt.
Bea •over 1 year ago
Verified review
In een ongedwongen setting mijn nagels laten doen door Inge. Samen gekeken naar wat ik wilde en dit heeft ze heel netjes gedaan, leuke combi qua kleur!