Netjes ontvangen, ik ben goed geknipt en goed geholpen. Fijn dat je een afspraak online kunt maken en snel terecht kunt. Zeker een aanrader.
Jelmer•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ontvangst en netjes geholpen
Annemarie •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, gezellige gesprekjes, voelde vertrouwd.
Enne heel blij met mijn nieuwe coupe
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met mijn "nieuwe" model. Bedankt.
Bea •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een ongedwongen setting mijn nagels laten doen door Inge. Samen gekeken naar wat ik wilde en dit heeft ze heel netjes gedaan, leuke combi qua kleur!