Mooie kleine salon, met de juiste en goede ervaring. Ze neemt tijd voor iedere klant.
Ik heb mijn nagels laten doen, ik raad deze salon ook echt aan! Maak een afspraak en ervaar het zelf.
Rianne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig en goed geknipt, voor een juiste prijs!! Echt een aanrader!!!
Jolanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Waarom ben je vanmiddag om 14.35 niet gekomen?
Dhr •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne vrouw, leuk gesprek mee kunnen hebben! Nagels heel mooi geworden!!
Suus•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer een afspraak gemaakt. Is mij zo goed bevallen dat mijn vrouw ook een afspraak heeft gemaakt.