Fijne en prettige ontvangst, goede kapster, afspraken maken snel en makkelijk
Marg•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden! Altijd gezellig!
Miranda •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel netjes en gezellige dame, goede afspraak, ben erg blij met het resultaat.
Gabrielle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt, afspraak was verzet door de kapster, maar prima gecommuniceerd om een nieuwe afspraak te plannen. Ik ga volgende keer weer naar deze fijne kapper