Weer super blij en altijd netjes en goed behandeld altijd gezellig een aanrader
Patricia•about 1 year ago
Verified review
Altijd gezellig bij Caroline, en mooie nageltjes!
Fleur •about 1 year ago
Verified review
Super netjes en vriendelijk!!
Treatment by Caroline •Gel Nails Manicure
Danielle•about 1 year ago
Verified review
Super tevreden ! Caroline luistert heel goed naar wat je wensen zijn en zorgt ervoor dat je nagels er mooi uit zien. Geweldige keuze aan kleuren en heel professioneel wordt alles gedaan.