Weer super blij en altijd netjes en goed behandeld altijd gezellig een aanrader
Patricia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij Caroline, en mooie nageltjes!
Fleur •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super netjes en vriendelijk!!
Behandeling door Caroline •Gellak manicure
Danielle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden ! Caroline luistert heel goed naar wat je wensen zijn en zorgt ervoor dat je nagels er mooi uit zien. Geweldige keuze aan kleuren en heel professioneel wordt alles gedaan.