Ontzettend tevreden met mijn mooie nagels! Kirsten heeft goed advies gegeven over de beste kleur keuze en verder hebben we leuk gekletst. Ik kom zeker terug!
Gel Nails Pedicure
Gabrielle•about 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Makkelijk te parkeren en heel dicht bij het centrum van Haren.
Ik ben erg blij met het resultaat :-)
En hele fijne sfeer!
Treatment by Sharon•Gel Nails Manicure
Annett•about 3 years ago
Verified review
Ik kom hier nu een jaar en het bevalt me nog steeds heel goed!! Nagels worden goed, vakkundig en met veel zorg behandeld. Mooie salon en vriendelijke eigenaresse!