Ontzettend tevreden met mijn mooie nagels! Kirsten heeft goed advies gegeven over de beste kleur keuze en verder hebben we leuk gekletst. Ik kom zeker terug!
Gellak pedicure
Gabrielle•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Makkelijk te parkeren en heel dicht bij het centrum van Haren.
Ik ben erg blij met het resultaat :-)
En hele fijne sfeer!
Behandeling door Sharon•Gellak manicure
Annett•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier nu een jaar en het bevalt me nog steeds heel goed!! Nagels worden goed, vakkundig en met veel zorg behandeld. Mooie salon en vriendelijke eigenaresse!