Het was een nieuwe ervaring ,maar ik voelde mij gelijk thuis en het resultaat was verassend en fantastisch
Gelnagels
Margreet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een professionele studio met een vakkundig team welke zorgvuldig werken en communicatief getalenteerd zijn in een balans van warme betrokkenheid en terzake doende de klant het juiste product laten afnemen.
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Wessel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige nagels en een hele gezellige sfeer. Kortom: helemaal top!
Behandeling door Sharon•Gellak manicure
Lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is er altijd gezellig en vriendelijk. Er wordt mee gedacht over je wat je wilt