Heel vriendelijk en vlot geholpen. Volgende week weer heen voor m’n bruidsnagels. Heb er alle vertrouwen in dat het heel mooi wordt!
Behandeling door Sharon•Gellak manicure
Eline•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed
Gellak manicure
Tineke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundige behandeling in een prettige lokatie en zeer vriendelijke sfere
Behandeling door Sylvia•Gellak manicure
Iris•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb genoten. 1 nagel ging na 1 dag stuk en toen is het direct kosteloos gerepareerd. Top!
Gellak manicure
Silvie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Naar aanleiding van mijn vorige review werd ik al gauw gebeld om een nieuwe afspraak te maken voor een nieuwe set nagels. Dit keer super goed geholpen en een mooie nieuwe set nagels gekregen! Super dat het zo opgelost kon worden!