Zoals altijd weer top! Heel blij met mn nieuwe wet!
Dies•over 1 year ago
Verified review
Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen, meegedacht over leuke kleuren en nailart en professioneel en zeer precies gewerkt. Bovenal zijn de dames heel lief en vind ik het altijd gezellig om bij te kletsen onder het genot van een kopje thee.
Linda •over 1 year ago
Verified review
Altijd goed, mooie nageltjes en gezellig.
Lenie•over 1 year ago
Verified review
Kom al jaren en ben enorm tevreden! Altijd een mooie set nagels en persoonlijke interesse! Gezelligheid ten top