Super vriendelijk, prachtig en net werk. Heel erg tevreden! Ik kom over een paar weken zeker terug.
Marieke •over 1 year ago
Verified review
Geweldig
Liesje•over 1 year ago
Verified review
K kwam binnen en rosa liet me al gelijk het ontwerp zien ik was op me gemak bij haar.gezellig zitten praten met elkaar.tatoo van de pootafdruk van me overleden hond is mooi tnx rosa
angela•over 1 year ago
Verified review
Al jaren zeer tevreden. Ik word altijd goed geadviseerd en geholpen. Professioneel, hygiënisch en een zeer ruime keuze aan mogelijkheden.