Super vriendelijk, prachtig en net werk. Heel erg tevreden! Ik kom over een paar weken zeker terug.
Marieke •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Liesje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
K kwam binnen en rosa liet me al gelijk het ontwerp zien ik was op me gemak bij haar.gezellig zitten praten met elkaar.tatoo van de pootafdruk van me overleden hond is mooi tnx rosa
angela•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al jaren zeer tevreden. Ik word altijd goed geadviseerd en geholpen. Professioneel, hygiënisch en een zeer ruime keuze aan mogelijkheden.