Zoals altijd weer super tevreden met mijn gellak, nagels zien er weer prachtig uit!
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Thirsa•almost 3 years ago
Verified review
She is amazing, I have been going for months. Always very caring and professional, great work every time.
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Maria•almost 3 years ago
Verified review
Altijd een feestje om mijn nagels te doen bij Ayse. Nagels zijn elke keer weer prachtig en nog nooit een klacht gehad. Daarnaast is het ook gewoon gezellig.
Ik blijf hier graag komen en kan deze salon van harte aanbevelen.
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Mariska•almost 3 years ago
Verified review
Zeeeeer tevreden
Treatment by Ayse•Gel Nails Manicure
Marga•almost 3 years ago
Verified review
Mijn nagels zien er weer top uit! En het was gezellig met Ais😊