Zoals altijd weer super tevreden met mijn gellak, nagels zien er weer prachtig uit!
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Thirsa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
She is amazing, I have been going for months. Always very caring and professional, great work every time.
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Maria•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om mijn nagels te doen bij Ayse. Nagels zijn elke keer weer prachtig en nog nooit een klacht gehad. Daarnaast is het ook gewoon gezellig.
Ik blijf hier graag komen en kan deze salon van harte aanbevelen.
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Mariska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeeeeer tevreden
Behandeling door Ayse•Gellak manicure
Marga•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zien er weer top uit! En het was gezellig met Ais😊