Professioneel gedaan en keurig verzorgd. Gezellige dame! Een aanrader en ik kom terug!
Mirjam•about 1 year ago
Verified review
Werkt professioneel en correct, ik ga altijd met mooie nagels uit de salon.super vriendelijk
Nayda•about 1 year ago
Verified review
Gezellig, werkt netjes, prima resultaat
Franca•about 1 year ago
Verified review
Superblij met Bianca! Heel prettig in de omgang en werkt zorgvuldig. Heel blij met mijn mooi verzorgde nagels en goede tips! Vervolgafspraak is gemaakt, ik kom terug!
Annemie•about 1 year ago
Verified review
Heel fijn geholpen door Bianca
Ze doet haar werk heel professioneel.