Bianca is een hele goede nagelstyliste, ze werkt heel secuur en hygiënisch en het resultaat mag er zijn!!
Buiten dat is het een gezellige dame en het het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Margot •9 months ago
Verified review
Gezellig!!! Goed advies gekregen!
Barbara•10 months ago
Verified review
Hele fijne deskundige behandeling!
Treatment by Bianca•Builder Gel Manicure
Barbara van Lierop•10 months ago
Verified review
Een mooie salon op een prachtige lokatie. Bianca was gastvrij en vriendelijk en heeft mooi werk geleverd
Treatment by Bianca•Builder Gel Manicure
Marianne•12 months ago
Verified review
Mooi op tijd. Heel vriendelijk en prima resultaat.