Bianca is een hele goede nagelstyliste, ze werkt heel secuur en hygiënisch en het resultaat mag er zijn!!
Buiten dat is het een gezellige dame en het het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Margot •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Gezellig!!! Goed advies gekregen!
Barbara•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne deskundige behandeling!
Behandeling door Bianca•Builder gel manicure
Barbara van Lierop•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Een mooie salon op een prachtige lokatie. Bianca was gastvrij en vriendelijk en heeft mooi werk geleverd
Behandeling door Bianca•Builder gel manicure
Marianne•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooi op tijd. Heel vriendelijk en prima resultaat.