Goed advies, gezellig en mooi eindresultaat, probeert je altijd te helpen en te zoeken naar oplossing ondanks drukke agenda, lief, sympathiek, professioneel en betaalbaar.
Astrid•over 1 year ago
Verified review
Je hebt het mooi voor elkaar Bianca. Het was gezellig en ik heb weer mooie nagels!
Henny•over 1 year ago
Verified review
Hygiënisch, netjes en schoon gewerkt.
Mooie nagels en zeer vriendelijk.
Franca•over 1 year ago
Verified review
Altijd vriendelijk, behulpzaam en meedenken over wat je wil voor je nagels !
Rachel•over 1 year ago
Verified review
Mijn nagels zien er prachtig uit na de behandeling.
En Bianca is zeer geïnteresseerd in je het is helemaal top.