Na eerste afspraak bij Bianca zeer tevreden over haar professionele, hygiënische en secure manier van werken. Ik ben heel blij met mijn mooie Biab-nagels!
Marian•over 1 year ago
Verified review
Gezellig
Marga•over 1 year ago
Verified review
Altijd weer blij als mijn nagels weer tip en top zijn.
Sandra •over 1 year ago
Verified review
Altijd heel gezellig als ik daar ben.
Tamara•over 1 year ago
Verified review
Fijn ontvangen, alles wat er aan mijn nagels word gedaan word uitgelegd, gezellig sfeer professioneel behandeling en mijn nagels zijn prachtig ben super tevreden