Na eerste afspraak bij Bianca zeer tevreden over haar professionele, hygiënische en secure manier van werken. Ik ben heel blij met mijn mooie Biab-nagels!
Marian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig
Marga•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer blij als mijn nagels weer tip en top zijn.
Sandra •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel gezellig als ik daar ben.
Tamara•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn ontvangen, alles wat er aan mijn nagels word gedaan word uitgelegd, gezellig sfeer professioneel behandeling en mijn nagels zijn prachtig ben super tevreden