Zeer tevreden! Medewerkers zijn heel aardig en werken heel goed!
Treatment by Dina•
PedicureShow all…
S.E•6 days ago
Verified review
Hele leuke, nieuwe salon in de dorpsstraat met vriendelijke dames. manicure met gelnagels en pedicure gedaan. beide tot in de puntjes verzorgd. Ik kom hier zeker terug!
Treatment by Oksana•Gel Nails Manicure
Annemarie•6 days ago
Verified review
Vakkundig, hygiënisch en secuur; super blij met resultaat
Treatment by Dina•
PedicureShow all…
Natasja•6 days ago
Verified review
Its a very cute salon with experienced staff. Loved the mini pedi and the care ❤️
Treatment by Oksana•Pedicure
Elly•9 days ago
Verified review
Misschien eerst even voetjes vochtig maken alvorens ze onder de voeten bezig gaan