Zeer tevreden! Medewerkers zijn heel aardig en werken heel goed!
Behandeling door Dina•
PedicureToon alles…
S.E•6 dagen geleden
Geverifieerde review
Hele leuke, nieuwe salon in de dorpsstraat met vriendelijke dames. manicure met gelnagels en pedicure gedaan. beide tot in de puntjes verzorgd. Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Oksana•Gellak manicure
Annemarie•6 dagen geleden
Geverifieerde review
Vakkundig, hygiënisch en secuur; super blij met resultaat
Behandeling door Dina•
PedicureToon alles…
Natasja•6 dagen geleden
Geverifieerde review
Its a very cute salon with experienced staff. Loved the mini pedi and the care ❤️
Behandeling door Oksana•Pedicure
Elly•9 dagen geleden
Geverifieerde review
Misschien eerst even voetjes vochtig maken alvorens ze onder de voeten bezig gaan