De styliste werkte zeer netjes en zeer zorgvuldig. Alleen heeft ze de hele behandeling niets gezegd. Dat zou de sfeer ten goede komen. Ik denk dat er een taalbarrière was.
De shopmanager zelf was erg vriendelijk en legde goed de verschillen uit.
Mooie kleine shop, ook lekker schoon.
Mijn behandeling heette mini- pedicure maar was gewoon nagels lakken en dan is 60 euro nogal prijzig. (50 + 10 euro extra voor een andere dan de normale toplaag)
Treatment by Olesya•Pedicure
S.•about 1 month ago
Verified review
Ik had een geweldige ervaring met mijn manicure. Alle medewerkers waren erg vriendelijk en de service was uitstekend. Bedankt, ik kom zeker nog eens terug.
Treatment by Olesya•Gel Nails Manicure
Anastasiia •about 1 month ago
Verified review
I really liked the interior and atmosphere in the salon. It's really clean and I was pleasantly surprised by the quality of work and the experience of the masters. Despite the fact that I had a small service, I was given detailed consultation and advice on my nails and hand care. I will gladly switch to full service in this salon! I recommend
Treatment by Oksana•Nail Refill
Oksana•about 1 month ago
Verified review
Superfijne ervaring gehad! Ik was al bekend met Massage City Points en was heel benieuwd nu ze ook een nagelsalon erbij hebben (ook in de Dorpsstraat!). Ontzettend blij met de mooie welverzorgde pedicure, dankjewel Shanice!💕