Wat een geweldige ervaring in deze zeer mooie salon. De salon op zich is al een heerlijke ervaring met een kopje heerlijke koffie. De pedicure-behandeling was zo heerlijk en ontspannen terwijl ik naar 3 tv's keek, met mooie nailart en ontspannen muziek. De apparatuur is echt High-end en niks gedoe met water en voetenbadjes. Ik kan weer heerlijk wandelen dankzij de professionele zorg! Dank jullie wel 💅🙏
Treatment by Dina•Pedicure
Paul•about 2 months ago
Verified review
Zeer tevreden!!
Treatment by Dina•
ManicureShow all…
van Dorp•about 2 months ago
Verified review
Leuke sfeer en heel gastvriendelijk, ik kom zeker terug!