Wat een geweldige ervaring in deze zeer mooie salon. De salon op zich is al een heerlijke ervaring met een kopje heerlijke koffie. De pedicure-behandeling was zo heerlijk en ontspannen terwijl ik naar 3 tv's keek, met mooie nailart en ontspannen muziek. De apparatuur is echt High-end en niks gedoe met water en voetenbadjes. Ik kan weer heerlijk wandelen dankzij de professionele zorg! Dank jullie wel 💅🙏
Behandeling door Dina•Pedicure
Paul•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!!
Behandeling door Dina•
ManicureToon alles…
van Dorp•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Leuke sfeer en heel gastvriendelijk, ik kom zeker terug!