Erg netjes geknipt en leuk kapsel, het staat mijn zoon goed. De kapper is echt goed in zijn vak. Het was wel bovenop iets korter dan we hadden gevraagd, vandaar 4* ipv 5. (4,5 kan helaas niet 😉) Maar zeker een aanrader om hier te laten knippen.
Styled by barhudan•Men's Haircut
Tessa•over 2 years ago
Verified review
haircut always great and beard shaping excellent - also super great price for den Haag
Styled by Renas•
Beard Trimming & ShavingShow all…
Ali•over 2 years ago
Verified review
Perfect service
Styled by Renas•Men's Haircut
Soyoun•over 2 years ago
Verified review
Altijd super tevreden over de manicure met Shellac door Esra! 🙏🏼
Treatment by Esraa•Gel Nails Manicure
Priscilla•over 2 years ago
Verified review
Snel, professioneel, altijd vriendelijk en perfect geknipt door Renas. Een vaste kapper is ook heel erg fijn.