Erg netjes geknipt en leuk kapsel, het staat mijn zoon goed. De kapper is echt goed in zijn vak. Het was wel bovenop iets korter dan we hadden gevraagd, vandaar 4* ipv 5. (4,5 kan helaas niet 😉) Maar zeker een aanrader om hier te laten knippen.
Styling door barhudan•Mannen knippen
Tessa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
haircut always great and beard shaping excellent - also super great price for den Haag
Styling door Renas•
Mannen knippenToon alles…
Ali•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect service
Styling door Renas•Mannen knippen
Soyoun•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden over de manicure met Shellac door Esra! 🙏🏼
Behandeling door Esraa•Gellak manicure
Priscilla•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel, professioneel, altijd vriendelijk en perfect geknipt door Renas. Een vaste kapper is ook heel erg fijn.