Super handig dat ik on line een afspraak kon maken. En gelijk de volgende ochtend aan de beurt.
De kapster was zeer vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen: het was de eerste keer dat ik hier kwam. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vooral ook omdat het goed in model blijft zitten en niet na de eerste wasbeurt al weer alle kanten opspringt.
Styled by Sylvana•Ladies' Haircuts
Renee•4 months ago
Verified review
Ik kom hier al een tijdje en iedere keer is het goed!
Treatment by Rouliana•Gel Nails Manicure
Céline•4 months ago
Verified review
Nice experience
Styled by Renas•
Men's HaircutShow all…
Alice•4 months ago
Verified review
Met tondeuse en schaar, Barhudan kreeg t weer voor elkaar.