Super handig dat ik on line een afspraak kon maken. En gelijk de volgende ochtend aan de beurt.
De kapster was zeer vriendelijk en luisterde goed naar mijn wensen: het was de eerste keer dat ik hier kwam. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Vooral ook omdat het goed in model blijft zitten en niet na de eerste wasbeurt al weer alle kanten opspringt.
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Renee•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al een tijdje en iedere keer is het goed!
Behandeling door Rouliana•Gellak manicure
Céline•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice experience
Styling door Renas•
Mannen knippenToon alles…
Alice•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Met tondeuse en schaar, Barhudan kreeg t weer voor elkaar.