Ik knip mijn haar al ongeveer een jaar bij deze kapsalon bij de kapster Sylvana. Ze heeft ervaring en is getalenteerd, vriendelijk en verwelkomend. Echt een aanrader!
Styled by Sylvana•Ladies' Haircuts
Daphne•5 months ago
Verified review
Voor het eerst highlights laten zetten. Ik werd goed geadviseerd door Sylvana over de kleur en de toner. Vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug!
Styled by Sylvana•
Ladies' HaircutsShow all…
Wiek•5 months ago
Verified review
Excellent experience as always
Styled by barhudan•Men's Haircut
Rafael•5 months ago
Verified review
Altijd super bij Renas! nette salon en fijn afspraak op tijd :)