Ik knip mijn haar al ongeveer een jaar bij deze kapsalon bij de kapster Sylvana. Ze heeft ervaring en is getalenteerd, vriendelijk en verwelkomend. Echt een aanrader!
Styling door Sylvana•Vrouwen knippen
Daphne•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst highlights laten zetten. Ik werd goed geadviseerd door Sylvana over de kleur en de toner. Vriendelijke mensen. Ik kom hier zeker terug!
Styling door Sylvana•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Wiek•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Excellent experience as always
Styling door barhudan•Mannen knippen
Rafael•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super bij Renas! nette salon en fijn afspraak op tijd :)