Heel blij met mijn biab. Er wordt tijd genomen om zelfs de kleinste details perfect te maken. Absolute aanrader!
Treatment by Minyi •Manicure
Sanae•over 2 years ago
Verified review
Niets meer dan een aziatische salon (dat bedoel ik niet positief) Prijs-Kwaliteitverhouding onvoldoende!
Treatment by Minyi •
Gel Nails PedicureShow all…
Jwz•over 2 years ago
Verified review
€74(!) euro betaald voor biab. Had €55 vooruit betaald, mocht achteraf €19 extra betalen voor het verwijderen van de biab van een andere salon. Na 2 dagen beginnen m’n nagels al af te breken. Super slecht.
Treatment by Minyi •Builder Gel Manicure
Meike•over 2 years ago
Verified review
Super professioneel, weet wat ze doet. Mn handjes zijn in goede handen bij haar. Lekkere thee gekregen (vooral met dit koude weer).
Treatment by Minyi •Acrylic Nail Extensions & Overlays
Anna•over 2 years ago
Verified review
She took the time to do it, so it was nice and secure👌🏾