Heel blij met mijn biab. Er wordt tijd genomen om zelfs de kleinste details perfect te maken. Absolute aanrader!
Behandeling door Minyi •Manicure
Sanae•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niets meer dan een aziatische salon (dat bedoel ik niet positief) Prijs-Kwaliteitverhouding onvoldoende!
Behandeling door Minyi •
Gellak pedicureToon alles…
Jwz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
€74(!) euro betaald voor biab. Had €55 vooruit betaald, mocht achteraf €19 extra betalen voor het verwijderen van de biab van een andere salon. Na 2 dagen beginnen m’n nagels al af te breken. Super slecht.
Behandeling door Minyi •Builder gel manicure
Meike•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super professioneel, weet wat ze doet. Mn handjes zijn in goede handen bij haar. Lekkere thee gekregen (vooral met dit koude weer).
Behandeling door Minyi •Acrylnagels
Anna•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She took the time to do it, so it was nice and secure👌🏾