Altijd heel fijn geholpen en professioneel. Een dikke 10 voor Marjolein!
Jeannette •2 months ago
Verified review
Altijd super en ook nog gezellig.
Cia•2 months ago
Verified review
Ik vond het gezellig en Marjolein is heel vriendelijk en professioneel bezig.
Zelf zou ik het prettig vinden als er bijv. Een handdoek met een stuk papier (desnoods een stuk keukenpapier) op de behandel kussen zou liggen.
Treatment by Marjolein•Hard Gel Extensions & Overlays
Diana•2 months ago
Verified review
Zeer tevreden. Mijn eerste ervaring: Nagels mooi gevijld en gelakt. Snel en zorgvuldig.
Ik kom zeker terug.
Christel •3 months ago
Verified review
Super nagels en gelijk advies voor de volgende keer 👍🏻🦾