Altijd heel fijn geholpen en professioneel. Een dikke 10 voor Marjolein!
Jeannette •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd super en ook nog gezellig.
Cia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het gezellig en Marjolein is heel vriendelijk en professioneel bezig.
Zelf zou ik het prettig vinden als er bijv. Een handdoek met een stuk papier (desnoods een stuk keukenpapier) op de behandel kussen zou liggen.
Behandeling door Marjolein•Gelnagels
Diana•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden. Mijn eerste ervaring: Nagels mooi gevijld en gelakt. Snel en zorgvuldig.
Ik kom zeker terug.
Christel •3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super nagels en gelijk advies voor de volgende keer 👍🏻🦾