Altijd goede ervaring daar. Schoon, gezellig en heel goed resultaat
Treatment by Eva•Pedicure
Sacha•about 1 year ago
Verified review
Hele lieve en aardige medewerkers, toen mijn vriendin wat later was waren ze flexibel en verwelkomend. Kwaliteit van producten en behandeling is erg goed. Dankjewel!