Altijd goede ervaring daar. Schoon, gezellig en heel goed resultaat
Behandeling door Eva•Pedicure
Sacha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve en aardige medewerkers, toen mijn vriendin wat later was waren ze flexibel en verwelkomend. Kwaliteit van producten en behandeling is erg goed. Dankjewel!