Hele lieve en aardige medewerkers, toen mijn vriendin wat later was waren ze flexibel en verwelkomend. Kwaliteit van producten en behandeling is erg goed. Dankjewel!
Behandeling door Sherina•Pedicure
Terry•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega fijn geholpen!
Behandeling door Linh•Manicure
Madelief•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, gezellige sfeer en perfecte pedicure. Zeker aan een aanrader!
Behandeling door Sherina•Pedicure
Barbara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very happy with my pedicure, Eva was suppr nice and did an amazing job! Have my go to place from now on :))