Zojuist voor een pedicure geweest. Super tevreden.. gezellige sfeer.. kom zeker terug..
Amanda•about 10 years ago
Verified review
Prima, leuke nette dame die hele mooie dingen kan maken. Ga zeker nog eens.
Francien•about 10 years ago
Verified review
Een gezellig, ontspannen uurtje waarin mijn voeten alle aandacht hebben gekregen. Zuly-Ann hield rekening met mijn zwangerschap en deed daarom een lichtere voetmassage.
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Mooie salon. Nog niet helemaal af. Ze is wel van alle markten thuis! Super aardige meid. Het was echt gezellig. Geen haastig gedoe. Ze had alle tijd voor je. Kom zéker weer terug.
monique•over 10 years ago
Verified review
Ik ben goed geholpen, er is goed tijd voor mijn behandeling genomen