Zojuist voor een pedicure geweest. Super tevreden.. gezellige sfeer.. kom zeker terug..
Amanda•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, leuke nette dame die hele mooie dingen kan maken. Ga zeker nog eens.
Francien•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezellig, ontspannen uurtje waarin mijn voeten alle aandacht hebben gekregen. Zuly-Ann hield rekening met mijn zwangerschap en deed daarom een lichtere voetmassage.
Anoniem•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon. Nog niet helemaal af. Ze is wel van alle markten thuis! Super aardige meid. Het was echt gezellig. Geen haastig gedoe. Ze had alle tijd voor je. Kom zéker weer terug.
monique•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben goed geholpen, er is goed tijd voor mijn behandeling genomen