Heel professioneel en netjes. Erg aardig ook. Mooie nagels
Treatment by Lisa•Builder Gel Manicure
Liesbeth•about 1 month ago
Verified review
Was mijn eerste keer BIAB laten doen bij Lisa en zeker niet de laatste keer 😍 Werkt heel secuur, heeft oog voor detail, humor en denkt met je mee. Super fijne ervaring!
Treatment by Lisa•Manicure
Gul•about 2 months ago
Verified review
Pedicure kwam zeer bekwaam over. Deed het werk heel rustig en professioneel. Niets dan lof. Kom volgende keer graag terug.
Treatment by Lisa•Pedicure
Martin•about 2 months ago
Verified review
Was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer
Lisa is super lief en heeft humor
Nagels mooi en netjes gedaan
Ik had gekozen voor de Japanse manicure
Treatment by Lisa•Manicure
sakina•about 2 months ago
Verified review
Mijn nagels zijn prachtig gedaan! Heel netjes gewerkt, oog voor detail en precies zoals ik het wilde. Zeker een aanrader❤️