Nailstudioamsterdam Reviews

Pieter Calandlaan 1193, 1069SE Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
31 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel professioneel en netjes. Erg aardig ook. Mooie nagels
Was mijn eerste keer BIAB laten doen bij Lisa en zeker niet de laatste keer 😍 Werkt heel secuur, heeft oog voor detail, humor en denkt met je mee. Super fijne ervaring!
Pedicure kwam zeer bekwaam over. Deed het werk heel rustig en professioneel. Niets dan lof. Kom volgende keer graag terug.
Was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer Lisa is super lief en heeft humor Nagels mooi en netjes gedaan Ik had gekozen voor de Japanse manicure
Mijn nagels zijn prachtig gedaan! Heel netjes gewerkt, oog voor detail en precies zoals ik het wilde. Zeker een aanrader❤️