super aardige specialist en ontzettend waar voor je geld! Gaf ook goed advies over een slechte nagel en hoe het beste te behandelen! Bedankt voor de fijne behandeling!
Natalie•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Je bent super aardig en je bent goed in wat je doet met mijn nagels.
Diana•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Lieve meid, doet haar werk met liefde. Dankjewel Lisa!