Blij dat ik haar advertentie tegenkwam via FB.
Anouk heeft m’n nagels helemaal opnieuw opgebouwd, ze zien er nu superstrak en netjes uit! Heel blij mee🤗
Eefke•3 months ago
Verified review
Anouk werkt heel precies en luistert goed naar je wensen. Ze maakt super mooie nagels, het is heel schoon in de salon en ze is ook een hele lieve meid, het is altijd gezellig. Zeker een top nagelstyliste!!
Kyra•3 months ago
Verified review
Ik voelde mij welkom een leuke jonge vrouw.ze legde alles goed uit.ze heeft mijn nagels mooi gedaan .😊😊
Alie •4 months ago
Verified review
Anouk is een topper. Doet heel zorgvuldig haar werk. Legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Is precies in haar werk. Netjes en schoon. Met als eindresultaat prachtige nagels!
Joke•4 months ago
Verified review
Vond hem goed en ik ben tevreden over het resultaat.