Altijd prima! Hoe schoon nagelsalons zijn vind ik altijd lastig, instrumenten komen hier wel uit een soort autoclaafje. Ik was bij thuiskomst altijd goed voeten en handen. Bij iedere salon.
Treatment by Nhung•Gel Nails Pedicure
Majlein•almost 2 years ago
Verified review
Hele mooie nagels en goed geholpen! Tot snel!
Treatment by Anh•Hard Gel Extensions & Overlays
Roos•almost 2 years ago
Verified review
altijd goede service
Treatment by Nhung•Pedicure
Figan•almost 2 years ago
Verified review
Was good experience i liked it
People are nice
Treatment by Namie Nails & Lashes•Hard Gel Extensions & Overlays
Ly•almost 2 years ago
Verified review
Even though the appointment took less time than expected I'm happy with the result